Slcn68 Kızlar çam sakura hastanesinde doğum yapan varmı ben yaptım hastNeden 2 gün önce çıktım ama beni kontrole çağırmadı dikişlerim için ben kendimmi rendevu alcam napmam lazım sezaryan oldum
Yigit_Yagiz_Moms Slcn68 merhabalar bildiğim kadarıyla lohusa polikliniğinden randevu alıyorsunuz yine randevu sistemi üzerinden. Bu arada çok geçmiş olsun Allah analı babali büyütsün ben de orada sezeryan olacağım süreciniz nasıl ilerledi bizlerde merak ediyoruz biraz bilgi verir misiniz?
Slcn68 Civciv_ hastane iyi ama doktorlar iyi değil bişi sorduğun zaman cevaplamıyolar bazen n iyi doktor geliyo bazen kötü aynı doktor gelmiyo hep başka doktor geldi bahtı sezaryana gelirsem hala ağrım var 5 gün oldu
Egyildizz Bende orayı düşünüyorum neye göre sezeryan oldu normal doğum yapıyorlar genelde sonuna kadar bekliyorlar.diye biliyorum devlet hastaneleri memnun kaldınız mı
Slcn68 Egyildizz valla canım cumartesi sabah yatışım oldu benim ne sancım vardı ne nişan geldi ne suyum geldi açılmam hiç yoktu suni sancı verdiler pazartesi sabaha kadar sancı çektim açılmam 5 santim olmuş ben sezaryan olsun dedim burası özel değil dediler pazartesi sabahı bebeğimin kalbi yavaşlamış öle sezaryana aldılar acil bi şekilde
Msydn6 Slcn68 ben yapmıştım doğumum orda olmuştu ikinci sezaryenimi olmuştum, normalde kağıt veriyorlar sana 10. Gün kontrole çağırıyrolar muhakkak demedilermi bişey ? Siz takip edin ramdevu almadan gidiyorsunuz direk 10. Gün lohusa polikliğine
Slcn68 Msydn6 rendevu almadan gidiliyomu bana gelio doktor bişi demediki stajer geldi taburcu kağıdı verdi bişi demedi
Msydn6 Slcn68 evet şuan kaçıncı haftadasınız ? 36. Haftadan itibariyle randevusuz haftada bir kadın doğum acilden giriş yapıp muayene oluyorsunuz gerekli tahlil nst muayene ultrason hepsini orda yapılıyor bi sıkıntı yoksa eve yolluyorlar eğer varsada yatış veriyorlar zaten artık poliklinikle işiniz kalmıyor yani randevu almıyorsunuz.
Egyildizz Slcn68 Kaç haftalıkken oldu acaba evet devlet hastanesi gerekmedikçe sezeryan yapma taraftarı değil çünkü inşallah bende memnun kalırım çok ağrılarım kasılmalarım.basladi.cunku 36+3 deyim
Slcn68 Kızlar ben bişi demeyim iyi desem yalan olur o kadar kötü değildi sizleri korkutmam istemem strese sokmayım ben zor atlatıyom herkez bi değil belki siz çabuk ayağa kalkarsınız
Yigit_Yagiz_Moms Slcn68 Sezeryan zordur canım bunun hastaneyle alakası yok. Ben de altı yıl önce ilk sezeryanımı oldum benimde toparlanma sürecim ağrılı oldu Üç haftayı buldu. Aralık sonunda ikinci sezeryanımı olacağım Çam ve Sakura hastanesinde bakalım bu nasıl geçecek
Yigit_Yagiz_Moms Msydn6 Merhaba geçen hafta bana bankodaki görevli sabah 7-7.30 gibi gelirsin randevuya gerek yok dedi ama benim oğlum 8 de okula gidiyor. Ben anca 8.30 da hastanede olabilirim. Siz saat kaçta gittiniz?
Msydn6 Yigit_Yagiz_Moms benim haftam erken henüz şuan o yüzden randevulu gidiyorum ama önceki doğumumu orada yaptığım için ordan biliyorum ben 8 gibi gidiyordum şimdi biraz daha erkene çekmişler dedikleri saatte giderseniz iyi olur…