maviiiss Selinmoon ben kullanıyorum şu an 15 haftalığım Haftamda başladım evet kokusu beni rahatsız ediyor ama vitaminler genel anlamda beni rahatsız ediyor günde 1 kere tok karnına kullanıyorum
Selinmoon maviiiss Ben folik asit alırken hiç rahatsız olmadım. Bakalım bunda nasıl olacak 😂 ama içeriği baya zenginmiş daha 10+5 hafta ben de bakalımmmm
maviiiss Selinmoon aynen bende 12 ye kadar folik kullandım 12 den itibaren bunu verdi doktorum bide d vitamini verdi Bana göre pis kokuyor öyle içtikten sonra kusmadım ama kokusu bazen öğürtü yapıyor bende ama ben sevmediğim kokulu bişeyi yerkende öğürüyorum😀
Semra-34 Selinmoon bence kullan zaten diğer devletin karşıladığı gibi ilaç değil bitkisel bu ilaç paralı satılıyor 400 tl
Selinmoon maviiiss haha genel olarak öylesin 😝 bakalım nasıl etiketleneceğim . Ama içmemiz gerekiyor mecbur 🤣
Aseliimmm Selinmoon kullanamıyorum desem yeridir öyle midemi bulandırıyor kokusu bile içerisinde balık var muhtemelen içemiyorum yok içtim bir kere kusturdu bende bıraktım başka ilaç alıcam
Sumeyyealts Ben kullanıyorum 14. Haftadan beri Şuan 35 olduk doğuma kadar kullan dedi doktor geçenlerde bittiği için bıraktım 1,5 hafta falan içmedim bebeğimin gelişimi yavaşladı bu takviye çok önemli bence
Selinmoon Sumeyyealts hadi yaa o derece mi ? Ben de ilk kez kullanacağım bakalım sonuna kadar devam mı edecek yoksa belirli bir süre mi olacak bilmiyorum.
Aseliimmm Selinmoon mide bulantın varsa daha çok bulandırıyor bende iştahsızlık bulantı var o yüzden daha çok etkiliyordur belkide ama umarım sizde aynısı olmaz 🌸