Arzu343434 Merhaba bebek kıyafeti hangi ayarda yıkanır ? Bebek programı var ama çok uzun 3 saat sürüyor. Pamuklu mu yoksa narin hassas programda mı yıkanır ya da hizli program var onda mı
likesah Arzu343434 ben ilk yikamayi hassas programda 30 derecede yikadim 1 saatlik programda. Her seyi utuledim sonra. Giyilmis degiller neticede sadece tozu havı gitsin diye yıkadım.
aminehumamoms Arzu343434 ben ilk yıkamayı elde yıkamada 40derecede yıkadım 1 ay olmadı hazırlayalı çantamı sular soğuk oldugu için 40 derece yeterli şimdi
Kanalize Arzu343434 dalin granül bebek sabunu ile sentetik 2 saat 15 dk 40 derecede yıkadım ütülemedim hala aynı devam ediyoruz sabun çok iyi leke bırakmıyor
Tatar59 Hassasta yikadan daha iyi. Uzun sürsün yeterince kıyafeti varsa yetişir petege koyarsın kurur çabuk. Leke çıkarıcı kullanırsan daha iyi temizlenir
Arzu343434 likesah ben önce pamuklu da yıkadım biraz çekti sanki hassas da daha iyi oldu evet peki ilerde lekeli olursa derecesi kaç olmalı
An53 Arzu343434 Lekeli de olsa 40 dereceyi geçmeyin makineye atmadan lekeyi leke çıkarıcı ile silin öyle atın makineye bence hassas programda ya da elde yıkama programında yıkayın 3 saat de çok uzun yazık hepsi pamuklu ürünler 1-2 saati geçmeyin bence
likesah Arzu343434 daha dogum yapmadigimdan bilmiyorum ama 40 dereceyi gecirecegimi sanmiyorum. Leke cikarici kullanarak 40 derecede en fazla 2 saatlik programda yikarim diye dusunuyorum ise yaramazsa baska yontemler deniycem.
Eylemyerlii Granül matik beyaz sabunla 30-40 derece 1 saate yakın programda yıkadım mis gibi oldular 🌸🌸