Sevgili annelerim, 23+3 haftasındayım. Bebeğim kilosu 740 ve suyum normalden fazla olduğunu söyledi doktor(2 kere), 1.kere diyet yapip suyum azaldı, şimdi bir daha suyum yükseldi son zamanlarda çok iyi beslenmediğm için, aşırı tatlı isteğim geliyor. Bir diyetisyenle görüşüp yemeklerim bundan sonra dikkat bir şekilde alinacak. Fakat içimde anne korkusu kaldı. Bu sorun yaşayan varsa, önlem alarak çözebilir miyiz, çok mu risk?
Teşekkür ederim