Cerennnnn
Merhaba arkadaşlar yarın sabah7de yatış yapacağım hastaneme normal Doğum için inşallah. Çok heyecanlıyım stresliyim endişeliyim korkularım var 😕 değişik bir ruh hali. Ara ara kasılmalarım oluyor 41.haftadayız kanamam başladı. Mutluyum ama bir okadar korkuyorum. Aynı durumda olan varmıııı?