Dygu1122 Tazee_anneeli doğumuma 3 hafta falan kaldı 2 gündür kullanıyorum göğüslerimde kaşıntı olmaya başlamıştı 2 gündür iyiyim krem fayda etmiştir umarım devam edeceğim bakalım
Tatar59 Tazee_anneeli incia aldım ben. Bir de ucuz bı krem vardı lanolin. Pahalı kremlerden çok daha iyi diye yorumlar vardı ikisi de bulunsun dedim. Mycey göğüs kalkanı aldım gümüş olması şart değil ilk doğumdan sonra o iyilestirmisti beni.