Selinner Arkadaşlar benim bir tane 5 aylıkken kaybım var. 2. Sinde fark edilip serklaj yapıldı. Sağlıklı bir doğumum oldu şuan 4 yaşında ve ben şuan tekrar hamileyim. Serklaj tekrar yapılacak mı? 2. Hamileliğiniz nasıl geçti?