Busra98712 Hanımlar gerçekten çok zor durumdayım ya. Benim 8 ay önce 20 haftalık bebeğimi suyum geldiği için kaybettim tekrar hamileyim. 8 haftalık olacağım Allah’ın izniyle. Kızlar felaket bir kabızlık sorunum var. Ne yapacağımı bilmiyorum ıkınmak da istemiyorum nolur yaşayan var mı neler yaptınız. Çok canım yanıyor ya
ikra4533 Busra98712 benmde aynı ama Dr kontrolünde surup ilaç verdi onları kullaniyorum.doğal yolla denedim olmuyor zeytinyağ tüket lifli besinlerden yemeni tercih ederm
Nur_50 Busra98712 canım altınkılıç sade kefir iç o düzeltiyor bide bol su iç lifli şeyler tüket kayısı kompostosu iç
Diana_96 Busra98712 Çok geçmiş olsun, bende o haftalarda çok yaşadım aşırı rahatsızlık. Sabahlari keten tohumu suyu bana çok yardım etti, sade kefir aç karnını, ve dayanmayip (1 kere) bekanius bir ilaç var doktor izin verdi içtim. Ve bol meyve yedim.
Duru24 Busra98712 bol bol su iç ve kuru kayısı ye günde 3-4 tane beslenmeni biraz sıvıya lifli yiyeceklere çevir. Bende yaşadık 35 haftalık hamileyim bazen bile oluyor içtiğimiz kan ve vitöamin ilaçları yapıyor bol su her şeyi çözer 🥰
Busra98712 ikra4533 bende doktora sordum ama ilk aylar ilaç önermiyorum dedi ne yapacağımı şaşırdım artık
Emineelvin Busra98712 abla bizde azerice şam deyilir türkçə nə diyolar bilmiyom o çok iyi Ben kullandım ilk zamanlar. Ondan dr a də yazsın al
Busra98712 Diana_96 Allah razı olsun canım deneyeceğim ya gerçekten çok zor ya. İnsan çok korkuyor ya