Mucizemsin_bebek Alyamomm ne iyi ne kotu beňimde 23 yasind 1.80 di normal yolla olabilir ama biz baska sebeple tup bebek yaptik
myangelson Alyamomm yanlış hatırlamıyorsam 1-5 arası normal kabul ediliyordu ben kadın doğum Hastanesi’nde yaptirmistim bu şekildeydi
Gamzegll Alyamomm yaşına göre bir tık düşük ama kötü değil asla kuzum 1’in altı sorun ayrıca Amh dan daha önemlisi ultrasonda kaç folükül göründüğü
emir_01 Alyamomm herhangi bi gun bakilio mu yoksa adetliyken falan mi gidilio acaba bide kandan bakilio demi
Mucizemsin_bebek Alyamomm döllenme olmuyordu ilk gebelik normal yolla olmaZ denildi 4.5 sene ardindan yaptik pztsi sonuc belli olck inslalah tutmustur dua edin lutfenn
Alyamomm Mucizemsin_bebek inşallah bebişin sana tutunmustur canım 🤲🏻♥️sende dua et lütfen iki buçuk yıldır hiç sorun yokken olmuyo