Efuli53 Arkdaslar geçenlerde de post açmıştım 2aydır geçmeyen burun akıntı tıkanma vardı dıye bugun intaniyeye cıktım gebe oldgmu söyledim bebek içn zararı olmayan ilaçlar yazdgını söyledi. Ama burun spreyi ve gargaranın prospektüsünde gebelıkte kullanmayın doktorunuza danısın diyor. 🤔🤔 kafam karıstı kullanmam da lazm çok kötüyüm. Birde antıbıyotık yazms 1000mg.lık
Maya311214 Efuli53 evet bende de burun spreyinde öyle yazıyor Doğum doktorum sadece 3 gün kullan sonra kullanma dedi ben çok stres yaptım sonuç kullanmadım 😀
Zeliha66 Efuli53 bende oglumda dogum yapana kadar hep burnumun sol tarafı tıkalıydı nefes alamıyordum. Doktoruna sormadan bi ilac kullanma derim
fatmanurkantar Efuli53 rica ederim sizin takibinizi o yaptığı için en iyi yönlendirmeyi o yapar inşAllah biran önce düzelirsiniz
Efuli53 Maya311214 bnm spreydede 5gün kullan yazıyor. Kullanmayıp idare edebilcek olsam ınanın ederdım 65gün oldu geceleri sinir krizleri geçirip aglıyorum öyle kötüyüm ki ilaç almıyorum bitane parol bile içmedim onca gün 😞