Hilalaktscbk tugce-97 25 hafta oldu gebeliğim. Zaten hamilelik öncesi de bayıla bayıla yemezdim hamile kalınca iyice irrite oldum. Doktorum bana bebeğin neye ihtiyacı varsa canın onu ister ve yersin yiyemediklerinle strese girme dedi. Ne gebeler var ağızlarına su koyamıyorlar serumlarla beslenerek bebeklerini sağlıklı dünyaya getiriyorlar. Hep bunları düşünerek kendimi sakinleştirdim. Daha çok başındasınız yolun 12.haftadan sonra daha normale dönecektir sıkmayın canınızı 🫶🏻
mavibirruya tugce-97 yumurta+soğan+sarımsak+kızarmış biber+tereyağı kokuları……. beni öldürüyor 4 aylık olduk hâla üstelik.
Melike_4949 tugce-97 normalde yumurtayı severdim bende sizin gibi ilk haftalarda yiyemedim, yediğimi de istifra ettim 6. Ayın başlarında geçti kusma mide bulantısı
tugce-97 Melike_4949 yo bende kusma olmuyor çok şükür sadece tiksinme iğrenme oluyor bazı şeylere bide aşırı koku hassasiyeti.
Seher1616 İlk aylarda özellikle yumurta ve etten midem kalkıyordu ama sonradan geçiyor şuan iyiyim şükür haşlama yiyemiyosan da biraz melemen yapıp içine 3 tane falan kır kokusu gelmez hem haşlama daha sağlıklı ama anlıyorum seni bende aynı durumdaydım