Deletedmon_98 Ben adet olcam gibi hissediyorum ama olsun en azından herhangi bir sorun olmadığını öğrendim🤲🏻 hormon testini sormayı unuttum ya🤦🏻♀️ ama doktor şey dedi biz burda gebelik için gereken detaylı kan testi yapamıyoruz aile hekiminde onuda yaptır mutlaka dedi acaba hormon testi o mu ki?