Yani herkesin kendi düzeni tabi ki farklı ama biraz geç gibi, aç kaldığınız süre çok uzun oluyordur. Ben çalıştığım için 8.40 ta yapıyorum kahvaltı ama çalışmasam da erken kalkardım heralde. İlla çok erken olmasına gerek yok 9 10 gibi, sonra öğlen tekrar öğlen uykusu gibi uyurdum. Ama yani çocuk için bi zararı var mı bilemem belki de yoktur siz doktorunuza sorun yine gidince