Burcukcbs Arkadaşlar geceden beri asla uyuyamadım belimin ağrısından batıyor sürekli nereye dönsem kalksam yatsam sabah kalktığımda ıslaklık hissettim çamaşırıma baktım ortasını baya ıslatacak şekilde bişey gelmiş ve diz kapağımdan aşağısı ayaklarım çok ağrıyor sizce doğum mu
Khena Benimde kasıklarımda ağrı var geceden beri hafif, bebek sürekli itikleyip kakıyor karnımı, çok rahatsız hissediyorum bugün kendimi. İşe geldim ama bacaklarım çok ağrıyor. Dizlerim ve aşağıya doğru bir ağrı.
Meliisssaaaa123 Khena aynıyım ben de 🥹🥹 kaçıncı haftadasın izine çıkmadın mı ben de 38 olacağım yarın daha geçen hafta izne çıktım artık zorunlu izin oluyor 🥹❤️
YigitPoyrazMomm Burcukcbs ben geçen gün idrar şekilinde baya iç çamaşır islandi önemsemedim sonra gecen sabah iç çamaşırım ıslanmış uyandım dunde acile gitim doktora anlatım bunları nst sonra muayne herşey baktılar sancim cıktı agrin var mı dediler belim ağrıyor dedim artarsa gel dediler sancılar onu bekliyorum ama ihmale gelmez gidin bacım ne olur ne olmaz bunları doktoruna anlat