Bbuse12 Kizlar 15+4 olduk 2. Gebeligim ne zaman kahvaltı yapsam kahvaltidan sonra tansiyonum dusuyor bayilcak gibi oluyorum sizede oluyormu
Yenianne7 Bbuse12 Kan değerlerinize ve glukoz değerinize baktırın. Benimde öyle oluyor, demir depolarım boş ve kan değerim düşük. Hem tansiyonum düşüyor hem carpıntım oluyor çok zor 😕