Yaso2110 Merhaba, 10+2 deyim haftaya cumartesi test için doktora gideceğiz ama çok kararsızım fetal dna mı yaptırmalıyım yoksa taramaları mı? Siz hangisini yaptırdınız?
3438FG Yaso2110 Ben ikili yaptırdım ama eğer maddiyatınız el veriyorsa bence fetal DNA’yı yaptırın diğer testlere gerek kalmıyor.
gamzecgr Yaso2110 ikili tarama yaptırdım ben ilk eğer o riskli çıksaydı fetali o zaman yaptırcaktik bı sıkıntı çıkmadı onda zaten ikili iyi çıkarsa 3lü ve 4lü ye gerek duymuyor doktorlar.Zaten 20.haftalarda detaylı ultrason yaptırdık en önemlisi o çünkü fetal yaptırsaniz da detaylı ultrason yaptırmanız gerekiyor
Yaso2110 3438FG maddiyat bunun için özel bile ayrılır ben o kısmını pek düşünmüyorum hangisi iyi olacaksa onu yaptırmak istiyorum