Parsmommy Kesinlikle çok haklısınız. Öyle olanları kesinlikle anlamıyorum kesinlikle kesinlikle. Yahu doktorun iyi dediyse, yaptır dediyse, uygun dediyse sen gelip buradakilere sorup onların dediğini yapamazsın. Doktor içimi rahatlatmadı oyüzden yazıyorum diyor kimiside. Anne olacaklar ya annee…