Sergul1425 aynı şeyi bende yaşadim canım 😔 19 Ocak’ta kürtaj oldum bebeğimin kalpi durdu sonra hamile olduğumu öğrendim ama 19 Nisan’da yine acil kürtaj oldum o bebeğimin kalpi hiç atmamışti 😔 doktor bana 1sene hamile kalmamı yasakladı çünkü iç kanama geçirmiştim ama korunurken 10 Haziran’da hamile olduğu mu öğrendim şuan 25 hafta 6 günlük hamileyim bir kızım olucak bir tane oğlum var 2 kurtajdan sonra da şimdi kızım olucak 😊 evet çok üzülüyorsun yıpranıyorsun ama geçiyor canım ben çok Dua ettim Rabbime şükürler olsun dualarim kabul oldu Mart’ta bebegimi kucagıma alıcam inşallah biliyorum ki iki meleğim de şuan çok mutlu en güzel yerdeler canım seni çok iyi anlıyorum Rabbim en yakın zamanda sana ve tüm bu durumu yaşayan annelerin kucağını doldurdun inşallah canım çok geçmiş olsun