myangelson Pemberuya 1 sene sonra olan yengem de var 2 sene sonra çocukları emzirmeyi bırakınca olan görümcem de var 😅 emziriyorsan eğer olunmayabiliyor. Ben 40 im çıktıktan sonra peşine adet olmuştum
Baahar4549 Pemberuya 1 seneye kadar normal görülüyor, yine de içiniz rahat etsin isterseniz bir doktorla görüşün.
BirazbundanBirazondan1 Pemberuya emziriyorum. 40 gün geçti hemen adet oldum. 🙄Buda bünyeden bünyeye değişir.
Yigit_Yagiz_Moms Pemberuya Çok normal canım ben de yedinci ayda oldum. Bazı kimseler bir sene sonra oluyorlar
Mutlulukkk Pemberuya bnmde 4 ay olacak hala olmadim. Teyzem 1.5 seene mi ne olmamis galiba. Normal bence yani ben pek takmiorm
1prensesannesi__ Pemberuya 1 seneye kadar normal süt hormonları adet olmayi geciktirebiliyo kimisinde de hemen oluyo ben 40imdan hemen 15 gun sonra olmustum ama 1 sene olmayanlar var normal bi durum ve yumurtlamaya engel bi durum degil korunmaya devam etmelisin