birheyecanlikizannesi Kızlar sancı gelmeden doğumun yaklaştığına dair ne gibi belirtiler yaşadınız? 37. Haftamdayım hala sancım yok, nişan ve su da gelmedi
Sureyya1 birheyecanlikizannesi belki yarin dogurcaksin belki 40 i gececeksin bilemeyiz ki. Dogum belirtisi nisan su gelmesi zaten nisanin gelirse anlarsin zamani gelince dogar annesi hamileligin keyfini cikar ayni benden de olmakta cok guzel