Selamlar kızlar bir suredir bel ağrısını çekiyorum zaten ama bugün daha kötü oldu gece zaten uyuyamadım kızım her zamankinden hareketliydi yani neredeyse iki saat kıpır kıpır oldu ağrım da oldu o yüzden ve inanılmaz aşağıdaydı hareketleri çok garipti ilk kez böyle oldu.. Neyse ben yürürken sol adımımı attığım an sol bel çukurumun oraya ağrı vuruyor topallıyorum resmen yaşayan var mı bunu? Çok ağrıyor belim yani o sol taraf.. Ne yapacağım doğum yaklaştığı için mi oluyor Salı günü sezaryen olacağım bu arada 🥹🥹