cansutekgul ben 31.haftadayım bu hafta yıkadım ama kış geldi kurumuyor kıyafetler soba yoksa çok zor ve ütüleme işini yapamadım bir türlü dolabı henüz gelmediği için keşke havalar güneşliyken daha erken yıkasaydım diyorum daha battaniyeleri falan yıkanacak ama kurumayacağı için yıkamıyorum güneşli gün bekliyorum 😄