Mervekartal Herkese merhabalar bi konuda yardım iaticektim hamilelhin ilk döneminde sag kasık agrısı cekenler varmı gün boyu süren cok şidetli degil ama sürekli agrıyor böyle olan varmı
Gnygns Mervekartal benimde öyleydi bebek kendine yer acıyor sorun yok dedi doktorlar.24+1 olduk sorun yok cok şükür. 12.-13. Haftaya kadar devam etti ağrım
Esba2019 Mervekartal ilk haftalar da kasık ağrısı çok normal canım çünkü rahim büyüyor bana doktorum böyle demişti ben 16 haftalığım hala ağrılarım var kasıklarımda
Mervekartal Cok teşekür ederim ya içimi rahatlattınız altı ay önce bi düşügüm var o yüzden cok tedirginim