Esenay şimdi baktımda bebeğim 33. Haftada 1900 gr.. Gelişim geriliği vardı anne karnında, 38+2 de sezaryenle doğum yaptım, 2520 gr doğdu.. Küveze girer diye korkuyordum, cok şükür girmedi🙏 kilosunu da toparladı, sağlığı yerinde çok şükür
Canınızı hiç sıkmayın, sağlıkla gelsin bebiş 💗