Merhaba kızlar ben 2 ay önce gonalf kullandım fakat yumurtalarım hiç gelişmedi 2 ay ara verdim bir ay yasmin doğum kontrol hapı kullandım adet oldum 2. Günü hastaneye gittim 3. Günü femaraya başladım 5 gün kullandım bugün gittim kontrole bıtane yumurtam sadece 10 olmuş doktor salı tekrar gel dedi pco var bende aynı durumu yaşayan varmı gelişirmi acaba çok umutsuzum