Esenay Merhabalar 32+3 haftalık hamileyim. Bebegim gün içinde sıklıkla hıçkırık gibi ses yapıyo. Düzenli aralıklarla zıplar gibi. Ve gecede oluyo. sizdede oluyo mu normal midir
Dilara_erc1 Esenay cok normal bebekler anne karninda hikcirabilirmis🥰 bendede dün oldu bi kac dakika sürdü🤭
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Çok normal benim günde 4 sefer oluyordu ve uzun sürüyordu şimdi 3 aylık hala hıçkırıyor ve çok uzun sürüyor 😂
Mercimeek Miracleee kız bende okuyordum duyuyoruz felan çok şaşırdım kendim yaşayınca dedim tamam oluyormuş 😂
alynozds Belli bir yerde kalp atışı gibi tık tık tık attığına şahit oldum ama ses duymadım bundan sonra daha dikkatli olayım hıçkırık tuttuğunda 🥺
Duru24 Bende de oluyor doktorum normal dedi hissedersin dedi ve bir de dedi ki genellikle hıçkıranlar doğunca gazlı oluyor 🥹 bununla ilgili bilgisi olan var mı
yenidenanne34 Duru24 ay olabilir benim oglum cok hickirirdi karnimda ve gercekten cok gazli bir bebekti 1 yaşına kadar sürdü 😭