Kızlar merhaba 30 haftalık gebeyim bir haftadır kasık ağrım vardı dün muayeneye gittim ve nts ye bağladılar sancım çıktı çok ayakta kalmamama rağmen dinleneceksin dediler olmadı yatış vereceğim dedi doktor böyle durumla karşılaşan var mı bebeğin erken doğmaması için yapılan işlemler neler lütfen yardımcı olur musunuz 😔