Sedagnlty doğum esnasında takılmaz sanmıyorum rahim daha çok yeni taze kendini toparlamadan böyle bişey yaptırmayın kırkınız çıkınca ilk adette gidersiniz genelde adetliyken taktırılınca ağrı yapmıyor diye duydum ama bu ağrı acı kişiden kişiye değişiyor tabi ben bi ara taktırmıştım ama ne melem bişeymiş bu dedim çok pişman oldum normalde bikaç dakika süren işlem için bende 20 dakika uğraştılar bağırta bağırta bide dedim napıyosunuz vazgeçtim istemiyorum kalkıcam bitti bitti dediler bu kadar uğraşacaklarını bilseydim yapmazdım zaten bende rahim batması oldu ve sürekli çamaşırım leke oluyordu kansızlık yaptı aşırı kanama yaptığı için 10 zor durdu geri çıkarttırdım kurtuldum valla başka alternatif çözümler varken bunu asla bi daha kendime yapmam dedim ama çevremde taktırıp hiçbirşey hissetmeyende var tabi