Bu uygulamaya ilk kayıt olduğum günü hatırlıyorum 30 ve üstü hafta hamile olanlara çok özeniyordum 😄 zaman ne çabuk geçti inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı🌸 Doğum korkum yok herkes doğuruyor sen mi yapamayacaksın diye düşünüyorum kendime öyle moral veriyorum 😄 öyle heyecanlandım burada sizinle paylaşmak istedim🥹❤️