Ben suan 34+1deyim. 30.haftama kadar hamile değilmişim gibiydim😄 bebek hareket etmese unuturdum hamile olduğumu. Hiç belirti, şikayet yaşamadım birazda rahatlık vardı bende belki de ondandır. Daha yeni yeni ağırlaştım vs öyle anladım hamileliği. Herkesin hamilelik süreci cidden çok farklı o yüzden kimsenin süreciyle kendi sürecinizi kıyaslamayın, zamanı gelince sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım bebişinizi♥️