Merhabalar arkadaşlar🌸
Bugün itibariyle 34. Haftamıza girmiş bulunmaktayızz:) Ve bir baktım bebiş doğdu butonu gelmiş🥰🎉 bebiş doğdu butonu görünce biraz heyecanlandım🙈 bebişimin kıyafetlerini, hastane çantası ve ev temizliğini 1-2 gün içinde halledeceğiz nasipse🤗🥰
Hepimizin yavruları sağlıkla güzellikle gelsin🌸🙏🏻