prensesyolu625 Hayırlısıyla 21 Aralık da kucağıma alacağım kızımı ama halaa spinal mi yoksa genel anestezi mi karar veremiyorum
Aaa122 prensesyolu625 ay bana da 22 Aralık yazalım dedi doktor cuma günü doktor diğer gün olmaz diye 25. E yazdırdım ama hala değiştirme şansım var 😄 suan kaç haftalıksın ben belden uyuşmalı olacağım inşallah
Gizem-nur46 prensesyolu625 benimde o gün sezeryanim olacak ilk hamileligim spinal olacam geneli önermiyorlar doktorlar ayikmasi zor diye ama korkuyorum bundan da bakalım ne olacak artık
dilaraRecep Aaa122 22 aralık cuma günü olsa cumartesi pazar tatil oluyor çoğunun doğurdunu duyangelir hastaneye
prensesyolu625 Aaa122 şuan 37+1 2q Aralık da 39+0 oluyo aslında ben 40 a kadar durmak istiyorum ama doktor biz beklesek bebek beklemez diyo