Arkadaşlar merhaba 31 hafta 3 günlük gebeyim şu anda önümüzde ki hafta kontrolüm var fakat bir kaç gündür karnım biraz aşağıya inmiş gibi geliyor etrafımdan da böyle sölylüyorlar. Bir de sanki hareketleri eskiye nazaran böyle daha az gibi. Yani eskisi gibi şiddetli tekme değil de dokunuş gibi. Yani aynı şekilde hisseden anneler var mı merak ettim.