Nida05 Kızlar merhaba birsey sormak istiyorum. Doğuma giderken kalıcı oje yaptırsam sorun olur mu çıkarmamı isterler mi sezaryen olacağım doğumu
meltemmmxx Nida05 yaptirma sakin tabikide cikarttiracaklar 😂😂hele kalici diyorsun . normal ojeyi bile sildiriyorlar
Alexab Nida05 ameliyatlarda herhangi bir komplikasyon gelişmesine istinaden parmak ucunuza kandaki oksijen seviyesini ölçen mandal gibi bir alet takıyorlar. Oje maalesef bu ölçümü etkileyebiliyor. Bu nedenden dolayı çıkarttırıyorlar. Kalıcı ojeyi de o an çıkartamazsınız zaten isteselerde. Ben de normal doğum bekliyorum kuaförüm dedi yapalım diye ki hep yaptırırdım ama özellikle son haftalarda normal oje bile sürdürmüyorum.
Melekecre Nida05 ben gün almaya gittiğimde formu doldurduktan sonra görevliler,gelrken takılarıni herşeyini çıkartıp geliyorsun dedi,oje feln olmicak dedi,sezaryan olcak,sizde yaptırmayın,ben zaten oje feln sürmüyorum
MorKelebek54 Gizemlibirisi007 bemim tirnak yeme sorunum var yani soyle tirnagim kisacsa uzun da olsa kolarip atiyorum istemsizce takma tirnak alip denedim onlar cok ince olduklari icin hem cikabiliyolar hemde o tirnak vücuduma deginde degisik bi ses cikartiyo tirnaklarim acaba bu hamilelik surecinde tirnak yaltirsam duzgun bi hal alir mi acaba cunku gercketen cok kisa tirnaklarim var 1 2 santim nerdeyse
gamzee07 @Nida05 özelse sorun olmadı bende devletse çıkarırlar canım 😂ben ayaklarıma da yaptırdım kokoş kokoş girdim doğuma
Duru24 Nida05 sezeryan olacağın için çıkarmanı tavsiye ederim. Ben anestezi teknikeriyim hastalarımızda biz oje istemezdik normalde olsa çünkü sizin parmağınıza pulse diye alet takıyoruz ve bazen oje olunca yanlış okuyor
gizemvural Nida05 protez tırnak da cihaza takıldığında dolaşım tam algılanamayacağı için önerilmez ya da ölüm halinde oje olunmasını istemezler kendi tırnaklarınıza kalıcı oje işlemi uygulayabilirsiniz cihazda gayet gözüküyor yaptırmayan arkadaşlar yanlış yönlendirmiş hem sağlık çalışanı olarak hemde yaptıran biri olarak söyleyeyim burun estetiği de oldum jel güçlendirme kalıcı ojeyle gayet de yapılıyor yani devlete gittim orda da sorun etmediler doğuracağım özelde 1 ay sonra orda da sorun etmeyecekler
MorKelebek54 Gizemlibirisi007 görümcemin yeme huyu yok ama yine de cok kisa tirnaklari yaltirdi bi kac kere ama kendi itrnakladi cok bakimsiz hale geldi sonrasinda saglikli uzamadilar yani oyle diyim benden o yuzden korkuyorum ama bakayim bi deniyim en azindan rahat edersem eger doguma kadar yaparim hel zaten iliski olmuyo gebelikden dolayi yasak felan yok ama ben tedirgin oluyorum bisi olur diye o yuzden olmuyo yani