4bebelianne Hanımlar merhaba. Doğum yapalı 6 ay oldu korunuyoruz adetlerim de düzenli fakat adetim biteli 1 hafta oluyor ve lekelenme var. Kanamaya dönmedi akşam farkettim ped koydum ama temiz kasıklarımda ağrı var normal mi acaba?
NovaVina_ 4bebelianne elinizde ovulasyon testi varsa yarin denemenizi oneririm. Bazen yumurtlama donemlerinde de kanama gorulebiliyor hafif.
4bebelianne NovaVina_ adetime daha 2 hafta var her türlü devam ediyor leke 😅 Anlamadım gitti eğer gebelik olsaydı böyle olmazdı büyük ihtimalle yani zaten istemiyorum ama bakalım 😂
NovaVina_ 4bebelianne yok yok hemen enseyi karartmayın gebik ve regl belirtileri cok benzer zaten. 3 aya kadar lekenme yasayan hatta kanama goren gebeler var. Umudunuzu kaybetmeyin 🥹🌸