Aybukealtintas
Merhaba güzel anne ve anne adayları, öncelikle eğer ki sizin ve bebeginizin saglıgı nı riske atıcak bir durum yoksa kesinlikle normal dogum yapmanızı tavsiye ederim 👍 Ben hiç bir zaman sezeryan ve ya normal dogum olsun diye diretmedim, normal istiyordum ama olası bir durum dada sezeryan a hazırlıklıydım her zaman, çok şükür sorunsuz sıkıntısız bir hamilelik dönemi geçirdim, 40+0 da ilişki sonrası hafif kanama oldu, oh dedim oglum geliyor galiba sonunda sabah a kadar hafif lekelenme seklinde devam etti, çok önemsemedim ertesi günde doktor kontrolum vardı, herhangi sancı vb bir durumda olmadı, doktora gittiğimde durumu anlattım o zaman alttan muayene edelim dedi tamam dedim 3 cm acıklık oluşmuş, zaten 4 ten sonra hızlı ilerler muhtemelen bu gece ve ya en gec yarın dogum olur dedi doktorum. Bu arada altta muayene hiçte abartılacak bir durum değilmiş çünkü hiçbirsey hissetmedim bile 😂eve döndüğümde aksam yavas yavas düzensiz belden giren agrılarım basladı ama beni rahatsız eden agrılar değildi kesinlikle, yarım saatte bir 20 dk da bir belimden girip zaman zaman kasıklara dogru yayılan ortalama 30 saniye süren sancılardı. Gece yattığımda sancılar daha sık aralıklarla girmeye başladı, bu arada telefonuma contraction timer diye bir program indirmiştim, sancı gelince ve gidince basıyordum hem kaç dk Ka bir geldiğini hemde ne kadar sürdüğünü takip ediyordum, sabah 10 a kadar ortalama 10.15 dk da bir sancılar devam etti bu şekilde, ama ben kararlıydım 2.3 dk da bir sancı gelmediği sürece hastaneye gitmeyi düşünmüyordum orada sancı cekicegime evimde cekmek tercihimdi, en son sabah 10 da giren sancı cok uzun süre kaldı dedim galiba bu sefer tamam hastaneye gitmem lazım, ben odaya gidip telefonu alana kadar sancım gecti, hemen eşimi aradım ve hastaneye gittik, saat 11 gibi doktorum alttan muayene ettiğinde acıklık 8 cm olmuştu hemen nst e bagladılar ama sancı falan yoktu bende arada bir hafifce girip çıkıyordu ama nst de yeterli sancı gözükmüyordu, doktorum suyumu patlattı ve ufak bir doz suni sancı verdi, 11.30 ta ancak yavas yavas etkisini göstermeye basladı suni sancı ama sancı siddetim evdekiyle aynıydı sadece aralıklar kısalmıştı, yavas yavas bebegin baskı yaptıgını hissetmeye ve terlemeye basladım tekrardan nst e bakmak istediler tam giderken dedim ıkınmam geliyor benim hemen geri döndürüp çatala yatırdılar ve bebegimin sacları gözükmeye baslamıs, ebeler doktoruma haber verdi o geldi acil 2 dk içinde, 2 kere ıkın dediğini hatırlıyorum, ondan sonra 12.25 te bebegimi kucağıma verdiler hemen, baş kısmı cıkınca bütün vucut akıp gidiyor adeta müthiş bir rahatlama hissediyorsunuz, herhangi bir kesi atılmadı ve yaklasık 4,5 dikişlik bir yırtılma olmuş, dikişler atılırken ken de birsey hissetmiyorsunuz bile biz doktorumla sohbet ettik o anda 🤗oglum benim ne güzel hediyem oldu çünkü bende dogum günüm de dogurdum onu ❤️❤️❤️sonrası ilk 2 gün hiçbirseyim yoktu gayet normal hayatıma devam ettim 3. Gün Biraz dikiş başında agrım oldu oturmakta güçlük çektim ama oda kısa sürdü geçti bitti, şuanda 27 günlük olduk normal hayatımıza gezmelerimize devam ediyoruz çok şükür🙏❤️dogum yapmamış anneler e tavsiyem simdiden gögüslerine bakım yapın hiç bir acı gögüs ucu acısına benzemiyor çünkü, hepiniz saglıcakla alın inşallah bebeklerinizi kucagınıza 🙏❤️ sormak istediğiniz bir sey var sa seve seve cevaplayabilirim 🤗