Rmysyldrmmm Selam arkadaşlar durumunuz basıl ilerliyor bebişler nasıl kilolar nasıl agrılarınız sancılarınız varmı 🥹😍
Skarakas Rmysyldrmmm 35+4 teyiz iyice ağırlaştım 3.5 yaşındaki kızımın hızına zor yetişiyorum. 😂😂 kasılmalar oluyor ama nst de bir şey çıkmadı henüz çok şükür 2 gün önce girmiştim dr ye 2580 gram dedi haftaya tekrar kontrole çağırdı aerık her hafta bakacağız dedi. Sezaryen olacak bu arada
elif-asil Rmysyldrmmm son zamanlar temalı yaparsm tansiyonum düşüyo o yüzden bıraktm eşim ilgileniyo. Kilosu hiç ilgilenmyrm doktorum saglıklı haftası ile uyumlu dedi son 1 haftamız kaldı
Nazli_001 Rmysyldrmmm 36+6 herşey çok zor olmaya başladı artık 2.5 yasındakı kızımın ısteklerıne yetısemez oldum doktorum hafta başında heran gelebılır kasılma vede sancıların gözüküyor demıstı pazartesi kontrolüm var 36+2 de 3200 gram gelmişti 50 cm di suan ne oldu bılmıyorum çok zorlarsa haftaya alırız olmadı demıstı pazartesi konuşacağız yoksa sezeryan günüm 18 Aralık
Rmysyldrmmm Skarakas sağlıkla kucağınıza alın inşallah benimde arada kasılmalarım oluyor sanırım ilk gebelik oldugu için pekte anlayamıyorum nasıl birşey oldugunu bende 36+5 haftalığım en son 35+3 te gitmiştim sağlığı iyiydi kilosuda 2550 gr dı 🥹
Rmysyldrmmm elif-asil yüksek olmasından iyi diyolar düşük olması benimde ilk başlarda normale göre çok düşük tansiyon taşıyordum falat suan normal zamandakine döndü hafif yükseldi bazen zorluyor
Esraaar Nazli_001 kilosuna ne dedi doktor iri bebek falan dedi mi benimkide aynı haftada aynı kiloydu şuan 37+1 haftalığız kaç kilo oldu bilmiyorum önceden iri demişti doktor
Birannis Esraaar sizinlede aynıyız bende dün gittim kontrole geçen hafta karın çevresinde 2 haftalık gerilik vardı bu hafta hersey mükemmel haftasını yakalamış dedi kilosunu sormayı unutmuşum
Sen3497 Rmysyldrmmm 36+4 pazartesi kontrole gidicem 1 ay oldu. Ağrım sancım yok gibi ama arada hareketleri baya acıtıyor. Ve garip doğum ruyaları görerek uyandım şimdi 🤦🏻♀️ sağlıkla doğum yaparız hepimiz inşallah 🌸
BUSRA-2121 Birannis durumunuz nasıl iki gündür kendimi hiç iyi hissetmiyorum ben 😞yalancı sancılar vajinaya baskı ödemim arttı 🥲 halbuki iyiydim şimdiye kadar yürüyüş market ev işi hallediyordum
Gayekaragoz 36+ 3 üz bizde kilosu 2864 gram, her hafta kontrole gideceğiz. Nst de sancı çıkmadı henüz normal doğum bekliyoruz
KsedaGG Gayekaragoz aynı gündeyiz ❤️ bebişler de aynı kiloda. Biz de normal doğumu bekliyoruz henüz belirti yok. Ben heyecandan uyuyamıyorum geceleri. Ağrılar da var tabi. Ne zaman doğururuz acaba 🍀
Syda78 Haftadayım bebiş 3.080 kilo bende baya ağırlaştım bel ağrım çok fazla arada adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor gün sayıyorum artık 😊 Sağlıkla kavuşalım inşAllah hepimiz evlatlarımıza🤲🏻🌹