Anneadayiii__ Şeker yüklemesi öncesi hastaneden randevu aldım doğru yapmışım dimi direk tahlil için gitmem mi lazım?
tunasmom Anneadayiii__ özele mi devlete mi gidiyorsunuz bilmiyorum ama doktorunuzun giriş yapması gerekiyor sisteme, iyi yapmışsınız bence
minimix Anneadayiii__ ben randevu almıştım muayene olduktan sonra doktorun istek kağıdıyla birlikte seni şeker yüklemesi alanına yönlendiriyor öyle kayıt açıyorlar (devlet h)