Kızlar, gece yarısı itibariyle 35+3teyim. Sürekli idrar kaçırıyorum ama sürekli. Tuvaletimi yapıyorum mesela tuvalet kağıdını alıyorum kurulanmak için o ara yine geliyor. Tuvalete gidiyorum klozeti görünce kıyafeti çıkaramadan kaçıyor. Tuvaletten kalkıyorum elimi yıkarken suya dokundukça kaçıracakmışım gibi oluyor. El yıkamak bile zorlaştı. Kaçırdım mı acaba diyorum sürekli alt kısmım da aniden gelmiş gibi oluyor. Bazen kaçırmadan tuvalete yetişiyorum ama gerçekten sürekli kaçırıyorum. Mesanem baskıdan dolayı sarkmış biraz da doktor doğumdan sonra toparlar birden fazla doğum yapanlarda ameliyat ediyorum dedi. Havalar soğuyunca da mı etkileniyor insan. Siz de böyle misiniz? Sürekli olarak ya tuvalete giderken ya klozeti görünce ya tam kalkacakken kaçıyor. Çamaşır yetişmiyor dışarı çıkmak istemiyorum aklıma bu geliyor nerde tuvalet bulurum diye. Acaba pedle filan mı dolaşsam artık diyorum. Amniyon suyu değil bu arada baya baya idrar.