Premsesko Arkadaşlar genelde 10 6 veya 11 e 7 gelir tansiyonum bazen ayakta durunca veya çok oturunca 12 8 filan geliyor. Az önce ölçtüm 12 8 di 5 dk sonra 11 7 olmuştu. Sizce normal mi korkulacak birsey var mı ?
mervemurat16 Premsesko normal sabahları açken benimde 12 lerde tansiyon sonra dişüyor.Yorgun kalmamakta önemli bol dinlenin ve takip edin tansiyonunuzu
Premsesko umrumdadegil Tansiyondan çok tırsıyorum ya hamilelerde düşük olmalı diyorlar benimki 12 8 olunca panik atak geliyor.
umrumdadegil Premsesko 13 sıkıntı 14 olunca hastaneye gitmek gerekir 12 yüksek değil yine biraz düşsün dersen limonlu su içebilirsin ama bu kadar stres yapma stresten çıkarırsın tansiyonunu
Premsesko umrumdadegil evet öyle oluyor genelde. Başım ağrıyor tansiyon normal sebebini bulamıyorum. Birde göğüs ucu kremi başladın mı bu ay başla diyorlar
Premsesko Krtcm Ay çok korkuyorum daha da yükselir diye çünkü panik atağım var hemen etkiliyor tansiyonumu
umrumdadegil Premsesko doktora sor baş ağrısı neden diye yok başlamadım neden başlamak lazımmış duymadım hiç
Krtcm Premsesko hamilelikte baş agrısı çok normal her ağrı tansiyondan değil benim geçen hafta 5 gün sürdü baş ağrım tansiyon normaldi
umrumdadegil Premsesko bilmiyorum canım duymadığım için başlamadım öyle bişeye sürersem belki zeytinyağ sürerim