Bebisannneessi Odamız 24 derece hatta 24,5 bebeğimin üstü iki kat giyinik, üstünde polar battaniye örtülü üşür mü, beşiğin üstüne çarşaf örtsem mi nefesinden ısınsın diye
Yagmurakyurek Bebisannneessi bence tulum giydirin ayaklı tulumlardan bir ince bataniye atın sıcak olacaktır öyle yaparsan nefes alamaz bebek
Gozdecaner Bebisannneessi çok çok abartmayın bebekler o kadar çabuk üşümüyor hatta bunalmasına uyuyamamasına sebep olabılıyor 25-26 derecede uzun kollu body ve aşırı kalın olmayan bir uyku tulumu yeterli görülüyor
Aaa122 Bebisannneessi bence o kadar giydirme ya zıbın tulum giydir kundak yap yatsın bebekler fazla sıcağı da sevmez ensesinden nlarsın zaten terlerse
NovaVina_ Bebisannneessi Soguk hasta yapmaz insani. Münih -10 derece iken burada ki alman anneler, parklarda ciplak ayak dolastiriyor cocuklarini, burunlari yuzleri soguktan kipkirmizi olan cocuklari gorseniz sok olursunuz. Bence fazla bile giydirmissiniz. Benim merak ettigim siz o kadar giyinik misiniz ???? 😳
Kgndus Bebisannneessi bebeği sıcak hasta eder soğuk etmez oda sıcaklığınız zaten çok çok iyi tek kat tulum üzerine battaniye yeterli olur . Benim odam 21 22 derece kızıma bi takım üzerine 1 tog uyku tulumu en ince olanı giydirip yatırıyorum çok sararsan rahat uyuyamaz ki