39+6 … 40 oldum nerdeyse ama doğum belirtisi yok 40hafta dolduğunda kesinlikle doktordan beni doğurmasını isteyeceğim normal doğum için bekliyorum bakalım bu hafta oldu oldu olmadı sezeryana mı alırlar suni sancıyla doğum mu başlatırlar bilmiyorum 🤷🏽♀️