Birminikannesi1 eveb19 hareketler bütün hızıyla devam ediyo hatta gitgide daha da şiddetlendi hiç durmuyor 😅 derin uykuya dalamiyorum sürekli uyanıyorum onun dışında gayet iyiyim enerjim yerinde senin 🥰
eveb19 Birminikannesi1 bizde aynıyız kıpır kıpır ve çok güçlü bu haftalarda normalmi yoksa benim kızım mi çok hareketli olacak diye düşünüyorum 😁 onun dışında ağrılar da tam gaz devam, uykuya hasret 😬
Denizs16 Bebek1234 o bende de var ya girip girip bakıyorum kaç gün kaldı diye😂 napalım sabredeceğizz🥰
Dilrubamm Denizs16 bende 30 haftalık oldum geçiyor kaşıntıyla stresle kaşık agrılarıyla çok az kalmış
Dilan_55 Denizs16 bizim de son 74 ikinci gebelik ilkine göre çok çok zor geçiyor kilo almadım şişliğim yok karnim da çok yok ama bu aralar özellikle de yorulduğum zaman ağrıdan karnımı tartamıyorum resmen alt karnımdan bebek çıkacakmış gibi oluyor
SeymaSimsek kubraQwe kasılma ara ara oluyor. Ben sıklığını takip ediyorum. Bu haftalarda yalancı sancı kasılmaları olabiliyormuş.
Seyma0101 kubraQwe nasıl kasılma oluyor cnm dün nst gırdım sancı cıkmadı elhamdulillah sen kacsın nst gırdın mı
kubraQwe Seyma0101 31 oldum canim ama kasilma oluyo bebek bir tarafa toplaniyor sonra gevsiyo belime hafif bir sanci veriyor ama cok korkuyorum
Birminikannesi1 eveb19 yaaa cok hoşuma gidiyor hareketleri ama bayılıyorum varya o vurmasına falan bu arada benim hiç ağrım olmuyor ya sadece eskisi gibi derin uzun süre uyuyamiyorum o kadar çok şükür ağrım hiç yok olmadı da 😅
Seyma0101 kubraQwe sertlesme olayı bendede oluyor ama baska bır yerime agrı vurmuyor doktoruna sordun mu
Seyma0101 kubraQwe ay burdan sohbetler cok kacıyo ınstgram hesabın varmı ordan yazısalım aynı gunlerdeyz
eveb19 Birminikannesi1 ay ne kadar güzel benim belim,kuyruk sokumum falan ağrıyor düzgün yatamamaktan
Denizs16 Medineuyanik bende sezeryan olursam muhtemelen aynı zamanlarda gelecek bebişlerimiz🫶🏻 dün doktoruma sordum mide yanmasını tamamen yediklerinimizden bebek bazen yediğin şeyleri sevmiyor saçla alakası yok dedi belki de sürpriz yapar saçlı bir bebeğin olur😍
Medineuyanik Denizs16 yani belkide öyle olur 😂 zaten babası da bende baya alnimiza kadar saçla dogmusuz 😂😂