Arkadaşlar üç ay sonra doğumum var şimdiden nasip korunucagimizi dusunmeye başladım korkuyorum da çünkü iki kızım var üçüncü de yolda aklımda oturan deri altı impalati ve kordonları bağlatmak yada hormonlu spiral taktırmak siz ne düşünüyorsunuz deri altı impalati kullanmayı düşünen var mı