merbay5 iyi geceler kızlar yarın doktora gideceğim kontrole 32 haftalık olmuş oluyor rapor için doktora bir şey demem gerekiyor mu yoksa onlar kendiliğinden rapor yazıyor mu
babyz Calıstıgınızı ve calısamaz raporu almak istediginizi belirtin mutlaka :) kimisi sormuyor bile cunku biraz da doktor insiyatifi o yuzden soylemekte fayda var