Gzdesri 2023 doğumlular okula başladığında sinifin yarısı Atlas olacak valla yeter gına geldi bu isimden 😥
Gozdecaner Gzdesri evet herkes çok kullanıyor ama çok güzel 🥲 ilk oğlum doruk Demir’di bu sefer tek isim istiyorum zor oluyor herkes farklı seslenmeye çalışıyor
Gzdesri Gozdecaner eğer çocukta pelteklik olursa Yağız değil Yağış diyecek hep buda zor en güzeli Yaman