Sedser Bendede cıktı cnm hatta buqun qittim endokrin bölümüne kaç çıktığını bilmiyorum ama doktor oyle korkutmadi düşük tehliken falan war diye 9+1 haftalik korkma insallh bisy olmaz bnmki yavaş çalışıyormuş ilac verdi sabah ac karnina iciosun sonra her ay senden kan alıp bakıyorlar insallh bisy olmaz cnm korkma