Ayazmom_ Ayseecihangir siz hic sancı hissediyormusunuz? Bende 39 dayim. Yarin kontrolum var sanci hissetmiyorum bakalim nst de ne cikacak
Ayseecihangir Incibirinci 39 hafta oldum ben bişey hissetmiyorum hayırlısı bakalım teşekkür ederim cevabınız için
Ayseecihangir Gayekaragoz doktorum o kadar yoğun ki gösteremedim zaten gün içindeki 2. Nst tekrar istemişti