-incila- İkiside negatif biliyorum fakat bugun şiddetli kasık ağrısı yüzünden acile gittim. Tekrar bakıldı durum böyle. Gebelik yok die doktor idrardaki bakteri için şurup verdi ama kullanıp kullanmamakta çok kararsız kaldım.gecikme 5. Gün
Nazli2_ -incila- negatif canim kaşık ağrısı olabilir geç adet olacaksindir çünkü bende 5 gün geçmişti gittim 230 du beta
-incila- Nazli2_ artık olayım ya. Çok sıkıldım bu belirsizlikten. İlaç kullanmamda bir sakınca olur mu sizce
Merve-metin -incila- bende geçen ay senin gibiydim 14 gün adet olmadım sonra oldum ama istersen bi kaç gün daha bekle 1.20 olup sonradan yükselen beta çok gördüm ben burada tekrar bi test yaptırırsın eğer yükselme yoksa ona göre ilaç kullanırsın canım
-incila- Merve-metin çarşamba randevu alıp kadın doğuma gidicem canım. Bu ağrı katlanır gibi değil. Enfeksiyonla da birleşince daha fena