Rabbim herkese hayırlı doğum nasip etsin gün geçtikçe heyecan artıyor hala isim kararlastiramadik Ada isminin yanina bı isim ne olabilir?? normalmi yoksa sezeryan mi martı beklicez mi şubattami doğum yapicam hala hiç bir fikrim yok sizlerin günleri nasıl geçiyor yaşadığınız zorluklar neler? 🤍🥰🤔